Litt ridning

I dag startet jeg dagen med å gå bort til Jonas og spise litt frokost og så spilte vi litt før vi gikk bort til meg og såg litt på tv og jeg ryddet litt.

Jeg snappet litt med Emma og hun koser seg veldig mye på rideleir og med Alvin!

Vi kjørte ned og hentet Jamal på jobb og Jonas gikk til mamma. Jeg og Jamal handlet og lagte oss middag da vi kom hjem. Etter jeg hadde spist hentet jeg Sessa på beite.

Jeg måtte inn å bytte til rideklær så begynte jeg å stelle med hun og sale på hun. Jeg rir ikke så langt nå siden vi har ikke en skikkelig sal så må vente til vi får det før jeg kan ri på tur, jeg kunne ridd barbak å men har null balanse.

Vi ridde litt ned bakkene der med oss og tilbake igjen så ridde jeg litt frem og tilbake på grusveien bak oss. Det skjedde en liten hendelse der jeg måtte gå av Sessa og leie hun. Vi var komt til en nedover Bakke og hun pleier å gå veldig fint ned men i dag var det akkurat som hun enten var redd noe hun stoppet litt opp å ville ikke gå ned ellers så prøvde hun å springe med meg ned.

Meg og Sessa. Vi ridde ikke på så store steiner men måtte gå inn til siden slik at Anna fikk seg forbi med mopeden sin

 

Jeg prøvde litt flere ganger men måtte av å leie til slutt å da gikk det helt fint. Men jeg gikk oppå igjen når jeg kom meg ned. Da jeg var ferdig å ri salte jeg av hun og tok hun til beite igjen. Jeg skal ri mer i måra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg