Vil ha kattunge

Jeg har så lyst på en kattunge! Jeg har hatt en katt før (Pus). Hun døde dessverre i Februar. Hun hadde nesten levd i 14 fine år. Jeg savner henne så mye. Jeg tenkte å vente litt med å få meg en ny katt med tanke på at jeg nettopp hadde mistet Pus som jeg hadde hatt siden jeg var 7 år.

Men jeg må nok vente litt lenger med tanke på at jeg har veldig mye jobb nå og derfor har jeg ikke så mye tid og det koste jo en del å ha en katt å med tanke på alle nødvendige ting den trenger.

Eneste jeg hater med å ha ett dyr er at man blir så glad i det dyret og så godt knyttet til det at det gjør så vont når det dør. Jeg kommer aldri til å glømme den dagen Pus døde, det er det verste jeg har vært med på.

Men det er jo kjempe kjekt å ha en katt. De er så fine og kjempe kjekke å kose å leke med. Det er så søtt når de får kattunger, de er så fine. Jeg skal kjøpe en katt men vett ikke helt hva tid enda, men er trist å tenke på at jeg aldri får Pus tilbake.

En av kattungene til Pus
Gammelt Bilde
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg