03.05.24.

Fredag den 3 mai 2024 våknet jeg med sommerfugler i magen. Jeg hadde fått fri fra jobb. Jeg var så spent og glad, jeg og Jamal/mannen min skulle gifte oss. Vi har vært sammen siden 2 desember 2019 og forlova siden 11 september 2022. Endelig skulle vi gifte oss.

Vi skulle gifte oss på kommune huset og ha bryllupsfest den 15 juni 2024.

Dagen startet med at vi begge gjorde oss klar, han gjorde seg klar i vårt hus mens jeg gjor meg klar i foreldrene mine sitt. Når vi var klare kom familien til Jamal til oss. Vi hadde bare med de nærmeste til kommunehuset, altså foreldre og søsken.

Da alle var klare kjørte vi ned til kommunehuset. Jeg husker at jeg syns det var litt kleint å gå ut av bilen med brudekjole siden folk stirret.

Vi ble godt tatt imot da vi kom inn, og vist opp til der vi skulle bli viet.

Vi satt oss ned og ordføreren kom inn og hilste på oss. Han leste opp noen greier fra en bok om kjærlighet før han spurte oss om vi ville ha hverandre til ektefolk. Jeg måtte holde inne latteren min en stund siden han klarte å lese etternavnet til Jamal feil. Vi hadde å sotte oss feil inne i hallen.

Da vi var ferdige kjørte vi rundt og tok masse fine bilder.

Vi hadde booket bord på en cafe så vi gikk alle der etterpå og feiret, det var

så kjekt. Da vi alle hadde spist kjørte vi hjem til oss og spiste dessert.

Vi hadde en veldig fin dag og jeg er så takknemlig for alt.

Favoritt bilde mitt som ble tatt av meg og Jamal den dagen ved stranda
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg