2 nye kattunger

I dag da jeg var ferdig på jobb gikk jeg på butikken får å kjøpe meg noe, så ser jeg at mamma kommer inn. Jeg går bort til hun så sier hun: Jeg må kjappe meg Anna sitter med 2 kattunger ute i bilen!

Jeg viste de ville ha en katt men de hadde vist gått får 2! Det er familie katter men den ene er mest Anna sin og den andre er mest Emma sin.

Jeg ville kjappe meg å betale med engang da jeg fikk vite dette siden jeg ville ut å se. Da jeg hadde fått betalt gikk jeg ut til Anna som satt i bilen med kattene på fanget. De var så fine og mjuke.

Det er to jenter, Anna sin hetter Gulla og Emma sin hetter Molly. Kattene var litt redde i begynnelsen siden det er jo ett helt nytt sted får de å helt uten mor si. Kattungene fikk jo komme i samme hjem da.

 

Mamma hadde kjøpt mat og do til de og sånn stativ så de kan klatre og klore på og med en ball så de kan leke med. Vi har katte skål og kattesand fra før av. Emma hadde og en katte leke som de likte veldig godt men de hadde ikke så mye her inne.

Senere på dagen kjørte de ned til butikken igjen og handlet en hver sin seng til kattene og der elsker de å ligge.

De ble mye kos og oppmerksomhet på kattene i dag og de gikk rundt å utforsket huset. Vi har jo hunden vår Bella der og hun var veldig forveten men kattene er ikke vane med hund så de var litt redde men Emma sin låg faktisk med Bella på badet. Emma sin er veldig vill mens Anna sin er litt mer rolig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg