Bare hjemme

Jeg merker at når det er dårlig vær er det fort gjort å bare sitte hjemme å ikke gjør noe ting.

Jeg sov faktisk til 12 i dag. Da jeg stod opp hadde jeg boller til frokost, ikke så sunt det nei men er jo godt da. Jeg spilte litt spill i lag med Jonas og Emma.

Da klokken var ca halv 2 gikk jeg hjem til meg selv og tok oppvasken og vasket litt klær, det er så kjedelig men er jo noe man bare må gjør.

Da jeg var ferdig med det lagte jeg middag, jeg liker ikke å lage mat men må jo gjør det å hehe. Klokka 3 hentet jeg Jamal på jobb og kjørte hjem og spiste middag.

Etter en stund gikk jeg bort til familien min, Jamal ble også med. Vi satt og snakka litt så gikk Jamal og pappa ut å jobbet i fjøset, Anna fikk besøk og jeg, mamma, Jonas og Emma kjørte ned på butikken og handlet litt.

Vi kjørte oss en liten tur så fikk jeg melding av Ali om jeg kunne hente han på bussen så vi måtte kjøre og hente han. Da vi kom hjem igjen gikk jeg, Ali og Emma til pappa og Jamal får å se hva de holdt på med. Bella var og der, hun er alltid der pappa er.


Pappa, Jamal og Ali jobbet godt! Jeg og Emma tok med oss Bella på en liten tur, det var veldig vått ute og begynte å regne så vi var helt gjennomvåte da vi kom tilbake. Nå har jeg tatt en dusj og ligger og slapper av. I måra skal jeg og Jamal til Haugesund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg