Blodprøve

I dag etter jobb tok jeg blodprøve siden jeg vil sjekke at alt er bra og at jeg ikke har mangel på noe.

Anna var med meg inn siden jeg liker ikke å gå alene på sånt siden jeg er ikke helt komfortabel med det.

Jeg liker ikke sprøyter og blodprøver, det har jeg aldri gjort. Jeg synst det er skummelt og gjør vont, så er det ekkelt å se blodet når man tar blodprøve.

Men det pleier jo å gå fint.

Ellers har jeg og Jonas vært på trening i dag og i måra er det jo jobb igjen. Jeg merker ukene går sykt fort, det er jo allerede snart helg igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg