Dårlig start på dagen!

I dag da jeg våknet startet jeg dagen med å spise frokost og stelle meg.

Jeg kjedet meg så mye og var ingenting å gjør. Vi satt og såg på en serie av folk som er i Gran Canaria, vi har så lyst å reise tilbake. Jeg var i veldig dårlig humør i dag tidlig.

Familien min koser seg veldig mye i Kreta og gjør mye gøy.

Jeg blir bare mer og mer lei av å være hjemme og merker det er litt tungt, spesielt når det ikke er så mye å gjør.

 

Jeg og Jamal bestilte oss no mat og tok med hjem senere på dagen så var vi å litt på kjøretur bare får å finne på no.

Vi vil jo bade i bassenget men er så kaldt så vil til utlandet men må vente til neste år.

Vi gikk litt tur med Bella og sjekka at sauene våres hadde det bra.

Nå sitter vi bare inne å ser på serie igjen og skal på jobb i måra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg