Emma sin siste dag på rideleir

I går blogget jeg ikke siden jeg var ikke i form, jeg er ikke helt i form i dag heller.

I dag kjørte vi til Karmøy og skulle se på Emma og Alvin på rideleiren, de skulle ha stevne. Jeg var ikke i form men måtte bare se Alvin igjen. Vi eide han før som jeg skrev i ett tidligere innlegg.

Da vi kom frem til leiren gikk vi bort til Emma og Alvin med engang. Det var så godt å se han igjen og kose med han.

Meg og Alvin

Vi gikk og satt oss på en tribune og ventet på at gruppen til Emma skulle fremføre. Det var så mange fine hester der!

Til slutt kom de og skulle fremføre. De var så flinke og Alvin har blitt så flink. Emma å var kjempe flink! Det var så kjekt å se på og så fikk de sløyfe på slutten.

Emma og Alvin

Da vi var ferdige var vi litt i Haugesund men jeg syns ikke det var kjekt siden var ikke i form, jeg drakk vann og tok tablett men det hjalp ikke. Jeg orket nesten ikke mat. Turen hjem føltes så lang..

Nå ligger jeg og slapper av hjemme og håper jeg er bedre i måra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg