Familien har reist til Kreta!

I går reiste familien min til Kreta. Da jeg kom hjem fra jobb i går merket jeg at det var veldig tomt i huset deres, det er litt trist siden jeg pleier alltid å sitte med de.

Jonas og Anna på flyet

Jeg og Jamal passer på alle dyrene mens de er vekke. Vi sover i deres hus siden ja jeg har jo rom der.

Jeg må si jeg misunne de veldig, her i Sauda er det ikke så mye sol å varme akkurat nå, det er jo ikke helt kaldt heller da. Men det er litt av og på med sol å regn.

Emma

Jeg og Jamal vil bade med det er litt kaldt så vi får vente til en dag det blir mer varmt. Familien kjøper litt ting til oss da når de er i Kreta så det er jo veldig gøy.

Jeg og Jamal skal reise til utlandet til neste år så vi får se hvor vi bestemmer oss får å reise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg