Hjemme igjen

I dag tidlig da jeg stod opp på hytta hadde Jamal lagt frokost til oss. Vi satt oss ned og spiste. Da jeg hadde spist ferdig gikk jeg og stelte meg.

 

Vi skulle reise hjem så måtte vaske og rydde hytta før vi skulle reise.

Da alt var ferdige og vi hadde pakket det vi skulle inni bilen låste vi hytta og gikk oss en liten tur. På vei hjem regnet det kjempe mye, det var litt skummelt siden såg ikke så mye når jeg kjørte.

 

Vi kom oss hjem, det var veldig kaldt inne hos oss siden vi hadde latt vinduene stå oppe så måtte lukke de og skru på ovnen.

Vi har ikke gjort så mye i dag. Da vi hadde hentet Ali på jobb lagde vi oss mat og spiste. Jeg gikk ut litt og etter hvert gikk vi inn til foreldrene mine siden pappa skulle lage en drikke til oss. Det var godt.

 

Vi såg litt på film. Jamal skal reise tidlig i måra. Han og foreldrene skal til Polen men skal sove en natt i Stavanger først. Jeg kommer til å savne han men han kommer hjem igjen på Lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg