Hyttetur

I dag da jeg var ferdig på jobb kjørte jeg først hjem til Jamal og spiste litt mat før vi begynte å pakke. Jeg fikk fri fra jobb i måra så da tenkte vi at vi reiser en tur til hytta.

Jamal reiser til Polen på mandag så vi ville ha litt tid sammen før han reiser.

Jeg elsker å være på hytta, vi har ikke sovet her siden i fjord sommer. Det melder jo ikke så fint vær men vi koser oss uansett.

Da vi hadde pakket ferdig kjørte vi først ned på butikken å handlet litt før vi kjørte utover til hytta.

Da vi kom frem pakket vi alt ut av bilen og fant nøkkelen og skrudde på vannet.

Vi lagte oss middag og spiste ute, det var så fint!

 

Jeg elsker utsikten her!

Da vi hadde spist gikk vi oss en liten tur.

Vi gikk å ned til brygga, det er alltid så fint nede ved sjøen.

Nå er vi tilbake i hytta og snart klar får å legge oss siden vi skal stå opp tidlig i måra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg