Intervju

Pappa Jostein:

Hvor gammel er du? 51 år.

Hva er din favoritt farge? Blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Jobbe med dyr.

Hva jobber du med? Lastebilsjåfør og bonde.

Hvor lenge har du jobbet med det? Lastebilsjåfør har jeg jobbet med i øver 30 år og bonde har jeg vært i 7 år.

Liker du jobben din? Ja.

Hvor er din drømme reise? USA.

Hva er din største drøm? At alle i familien er blide og fornøyde og har det godt.

Pappa

Mamma Tove:

Hvor gammel er du? 47 år.

Hva er din favoritt farge? Rød og blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Shoppe.

Hva jobber du med? Barnehage.

Hvor lenge har du jobbet med det? Jeg har jobbet med det i 4 år.

Liker du jobben din? Ja jeg elsker den, jeg elsker å jobbe med barn.

Hvor er din drømme reise? Sverige

Hva er din største drøm? Å bli mormor

Mamma


Jonas (bror)

Hvor gammel er du? 19 år.

Hva er din favoritt farge? Grønn.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund og katt.

Hva liker du å holde på med? Lage mat.

Hvor er din drømme reise? Danmark.

Hva er din største drøm? Åpne min egen resturant.

Jonas

Anna (søster)

Hvor gammel er du? 15 år.

Hva er din favoritt farge? Rød.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Være med venner.

Hvor er din drømme reise? Maldivene.

Hva er din største drøm? Å bli rik.

Anna

Emma (søster)

Hvor gammel er du? 12 år.

Hva er din favoritt farge? Rosa og blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hest, katt og hund.

Hva liker du å holde på med? Ridning.

Hvor er din drømme reise? Spania (Gran Canaria).

Hva er din største drøm? Å få mange hester.

Emma

Tante Ann Katrin:

Hvor gammel er du? 49 år.

Hva er din favoritt farge? Rød.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Være med familie, slappe av og gå tur i fjellet.

Hva jobber du med? Renholder.

Hvor lenge har du jobbet med det? 20 år snart 21 år.

Liker du jobben din? Ja men kan bli lei av og til.

Hvor er din drømme reise? Jeg drømmer om å reise tilbake til syden siden har ikke vært der siden 2005.

Hva er din største drøm? Å bli bestemor engang.

Tante Ann Katrin

Cecilie (søskenbarn)

Hvor gammel er du? 26 år.

Hva er din favoritt farge? Blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Jeg liker å game, gå tur med hunden vår Teo og henge med venner/familie.

Hva jobber du med? Helsefagarbeider, jobber med demente eldre.

Hvor lenge har du jobbet med det? Jeg har vært i yrket i 9 år men fikk fast jobb i September i fjord.

Liker du jobben din? Ja.

Hvor er din drømme reise? Japan.

Hva er din største drøm? Min drøm er å reise rundt i Norge.

Meg og Cecilie

Tante Linda Therese:

Hvor gammel er du? 30 år.

Hva er din favoritt farge? Blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Jeg liker å være med familien min, gå på tur i fjellet og være med venner.

Hva jobber du med? Helsefagarbeider.

Hvor lenge har du jobbet med det? 11 år.

Liker du jobben din? Ja.

Hvor er din drømme reise? Maldivene.

Hva er din største drøm? Se barna mine vokse opp lykkelige og når måla sine i livet.

Tante Linda Therese

Iselin (tante)

Hvor gammel er du? 24 år.

Hva er din favoritt farge? Rosa.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Å gå tur, trene, være med venninner og familie.

Hva jobber du med? Foreldrepermisjon nå ellers er jeg lærling.

Hvor lenge har du jobbet med det? Har bare jobbet med det noen få måner før jeg fikk Astrid (barnet mitt)

Liker du jobben din? Ja er en kjekke jobb.

Hvor er din drømme reise? Italia.

Hva er din største drøm? Vett ikke helt.

Iselin (tante)

Diana (Bestevenn)

Hvor gammel er du? 19 år.

Hva er din favoritt farge? Rosa.

Hva er favoritt dyret ditt? Katt.

Hva liker du å holde på med? Shoppe å være med venner.

Hva jobber du med? Jobber i butikk og kommunen.

Hvor lenge har du jobbet med det? Butikk har jeg jobbet i 1 år og kommunen 3 år.

Liker du jobben din? Helt greit.

Hvor er din drømme reise? Maldivene.

Hva er din største drøm? Bli rik.

Meg og Diana

Jamal (mannen min)

Hvor gammel er du? 23 år.

Hva er din favoritt farge? Svart.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Spille badminton.

Hva jobber du med? Jobber i butikk.

Hvor lenge har du jobbet med det? Har jobbet i butikk i 5 år men ikke samme butikk.

Liker du jobben din? Nei.

Hvor er din drømme reise? USA.

Hva er din største drøm? Bli millionær.

Meg og Jamal

Ali (svigerbror)

Hvor gammel er du? 19 år.

Hva er din favoritt farge? Blå.

Hva er favoritt dyret ditt? Hund.

Hva liker du å holde på med? Trene, kjøre på tur og være med venner.

Hva jobber du med? Salg.

Hvor lenge har du jobbet med det? 3 og 1 halvt år.

Liker du jobben din? Ja.

Hvor er din drømme reise? USA.

Hva er din største drøm? At jeg har verdens største bil butikk.

Ali og Jamal
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg