Jeg elsker julen!

Jeg har alltid elska julen og gleder meg hvert år til jul. Jeg vil ha jul nå, ja det er tidlig jeg vett vi bare er i august men hver gang sommeren er ferdig vil jeg bare ha jul.

Det er så koseligt med jul, masse fine farger, fin pynt, baking av julekaker, pynting av juletre, gi og få pakker og meste parten av befolkningen ville nok sagt maten men jeg liker ikke julemat hehe.

Jeg elsker å kjøpe inn julegaver til folk men er ikke alltid jeg har så god råd men sånn er det bare.

 

 


Jeg vil prøve no nytt i år.

eg vil prøve og reise til London med Jamal en helg i desember siden det virker så koseligt der i juletidene og jeg har aldri vært i London og har veldig lyst å reise der og det er ikke så langt heller.

Men vi må se om vi har råd og mulighet til det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg