Litt om min barndom

Da jeg var liten husker jeg at en av mine største drømmer var å bli bonde! Jeg har alltid elska dyr. Jeg hadde en onkel som hadde en liten gård med sauer og hvert år reiste vi til han og holdt lam. Det var noe av det kjekkeste jeg viste og jeg hadde så lyst på ett lam.

Jeg var mye hos bestemoren min og sov hos hun mange ganger. Jeg elska å være hos hun. Vi besøkte ofte oldemor.

Jeg elska å kle meg ut som prinsesse. Jeg ville bli en prinsesse og gå med fine kjoler som på film.

Jeg stod mye på ski om vinteren og likte veldig godt å ake og leke ute i snøen.

Jeg har alltid elska jul og se på julekalendere på tv og åpne opp sjokolade kalenderen min hver dag frem til jul i desember. Jeg likte å kle meg ut som nissene på TV-en.

Da jeg var 7 år fant legen ut at jeg hadde migrene. Jeg sliter med det enda. Jeg får det hvertfal 1 gang i månen og det gjør så vont. Jeg kan noen ganger kaste opp.

Jeg fikk mitt første dyr da jeg var 7 år. Pus<3. Katter er mitt favoritt dyr!

Vi er 4 søsken. Jeg er eldst.

Jeg husker da jeg var liten og gikk i barnehagen så måtte jeg operere vekk mandlene mine siden jeg var så mye syk.

Jeg våknet en natt og kjente at jeg hadde noe slim i halsen og kastet opp blod. Jeg hadde vist besvimt i gangen men det husker ikke jeg. Jeg ble kjørt ned til legen 3 ganger men de trodde ikke på oss.

Pappa ringte ambulansen til slutt. Da vi var komt inni ambulansen trodde de ikke på oss først så de kjørte en runde får å se om det var så alvorlig. Jeg kastet opp i ambulansen og da skjønte de alvoret og kjørte mot sykehuset i Haugesund.

Da jeg begynte på skolen pleide jeg ofte å tulle og fikk nesten alltid kjeft av lærerene. Jeg er ganske flau nå i dag på måten jeg var på før.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg