Lørdag og Søndag

I går var en veldig rolig dag, jeg gjorde husarbeid og bare slappet av hjemme. Klokken 6 på kvelden hentet jeg Jamal på jobb og da hadde han kjøpt blomster til meg. Så søtt!

I dag har å vært en rolig dag, jeg sov lenge og det var deiligt. Da jeg stod opp spiste jeg litt frokost så gikk jeg og Jamal ut til pappa, mamma og Jonas som var ute å holdt på å lage bokser til hestene våres. Det kommer til å bli så bra og gleder meg til å se hvordan det blir når alt er ferdigt.


Jeg og Jamal var på en liten kjøretur og da vi kom hjem spiste jeg middag. Litt etterpå ble vi invitert på vafler hos familien min men jeg var veldig mett siden hadde jo spist så jeg tok ikke så mye.

Da vi var ferdig kjørte vi å hentet Ali på båten og så hjem igjen.

Jeg og Jonas gikk en liten kveldstur og det var så fint og han plukket blomster på turen som han gidde til mamma da vi kom hjem, så skjønn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg