Lørdag

Jeg elske lørdager! Hvertfal når det er varmt og fint.

Jeg sov litt lenge i dag. Da jeg stod opp kjørte jeg og Jamal til byn å handlet litt, vi låner pappa sin bil siden våres er på verksted.

Da vi kom hjem skiftet jeg til bikini siden det var så fint vær. Jeg og Emma badet i bassenget, det var så gøy å bade igjen.

Litt etter hvert begynte vi å grille, det var veldig god mat!

Vi slappet litt av etter maten så badet vi igjen. Da vi var ferdig å bade ble jeg med Jamal hjem til vårt hus. Jeg dusjet og skiftet klær så satt vi å såg litt på film.

Jeg skiftet klær igjen og fikk mamma til og bli med ut å ha litt Photo shoot, Emma ville også det. Nå sitter jeg med Jamal og nyter lørdagskvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg