Norsk Sommer

I dag startet jeg dagen min med å gå på jobb. Da jeg var ferdig kjørte jeg hjem og byttet klær siden jeg var så varm. Jeg, Jamal og Ali spiste middag.

 

Da vi var ferdige ryddet vi og jeg skiftet til badetøy og gikk bort og badet med Emma i bassenget. Det var litt kald vind så vi badet ikke så lenge.

Da vi var ferdig gikk jeg bort til Jamal og Ali igjen og satt inne litt. Vi fikk lyst til å gå ut å plukke bær så vi fant frem en matboks og gikk ut. Emma ville å være med. Vi hadde veldig mange solbær i Hagen vår og bringebær. Dessverre var det ikke så mye ripsbær igjen da. Vi fant litt jordbær med veien men var ikke så mye. Vi gikk oss en liten tur får å se om vi fant mer men var ikke så mye.

Da vi kom tilbake satt vi ute på terrassen å slappet av. Jeg gikk inn å skylte bærene og blandet det sammen i en skål og moste det jeg klarte. Jeg blandet inn litt sukker så fordelte jeg det i skåler.

 

Jamal turte ikke smake men jeg, Emma og Ali smakte og syntes det var kjempe godt. Jeg husker at vi ofte gjorde dette her da vi var små, så det var veldig lenge siden jeg hadde lagt dette her og følte at dette her er skikkelig norsk sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg