Om meg

I dette innlegget forklarer jeg litt om hvem jeg er og hvem min nærmeste familie er.

Jeg hetter Celina, er 21 år og kommer fra Sauda. Jeg er gift med Jamal som er 23 år og bor ilag med meg. Vi bor i nabohuset til foreldrene mine, det er de som eier huset. Vi bor på en gård, noe som er veldig gøy siden jeg drømte alltid om å bo på en gård da jeg var liten siden har alltid vært veldig glad i dyr. Jamal han er opprinnelig fra Syria og er kurdisk, men han har bodd i Norge i snart 10 år. Han jobber på butikk.

meg og Jamal

Jeg har 3 søsken, en bror og 2 søstre. Jeg er eldst. Far min jobber hjemme på gården men har og en egen bedrift ilag med bestefar vår. Pappa kjører lastebil.

Mamma jobber i barnehage og trives kjempe godt med det.

Jonas bror min er 19 år og går siste uke på videregående nå, han er veldig glad i og flink til å lage mat.

Anna søsteren min er 15 år og blir 16 nå i september. Hun skal begynne på tif på vgs. Hun vil bli lastebilsjåfør som pappa når hun blir eldre. Hun er kjempe flink til å bygge og montere.

Emma hun minste søsteren min er 12 år, hun elsker å ri og er kjempe flink til det.

Familiebilde

Som sagt bor vi jo på en gård, vi har ikke så stor gård men vi har en hund som hetter Bella, en kanin som hetter Candy, ett marsvin som hetter kosi, høner, sauer og to hester som hetter Sessa og Belle. Sessa er en norsk kaldblodstraver og Belle er en shetlandsponni.

Sessa
Hunden vår Bella

Belle

Dette var litt om meg og familien min, håper dere likte det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg