Onsdag!

I dag startet jeg tidlig på jobb slik at jeg kunne slutte klokken 2 siden jeg hadde time hos frisøren.

Da jeg kom til frisøren fikk jeg sette meg ned med engang siden det var ingen andre der. Håret mitt hadde vist blitt mye friskere nå enn det var før. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet .

Jamal hadde gått ned til byen så han kom innom og satt på med meg hjem igjen. Vi lagde oss middag og spiste. Jeg byttet klær og fikk mamma til å ta en del bilder.

Jamal og ble med på noen av dem.

Da vi var ferdige skiftet jeg klær igjen og så gikk jeg og Jonas på trening. I dag trente vi armene våres. Da vi var ferdige kjørte vi en liten tur før vi kjørte hjem igjen. Vi såg litt på film før jeg gikk hjem til meg igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg