På vei hjem fra Kreta

I dag var det veldig tungt å stå opp, jeg var så trøtt og hadde ikke stått så tidlig opp på lenge. Jeg stod opp halv 6 siden jeg måtte lage meg lunsj å gi mat til katten og lufte Bella.

 

Jeg kjørte til jobb og var veldig stressa da jeg kom frem siden hadde ikke nøkkel med meg så måtte komme meg inn med kode å jeg fikk feil så mange ganger men kom meg inn til slutt.

Anna som koser seg i Kreta og en så fin katt i bakgrunnen

Da jeg var ferdig på jobb kjørte jeg ned til Jamal og Ali og ventet der i nesten 1 time på at de skulle bli ferdig på jobb slik at vi kunne komme oss hjem å spise mat.

 

Jeg hadde veldig vont i hode i dag så da vi var ferdig å spise gikk jeg ned å la meg i 2 timer. Da jeg stod opp hadde jeg enda vont så måtte ta tablett og heldigvis hjalp det.

Meg og Sessa

Jeg gikk ned og hentet hestene og hadde de utforbi siden vi fikk besøk og de ville hilse på hestene. Det var så kosligt!

Nå har jeg lukket hos hønene og gidd de mat, jeg har gidd katten mat og Candy. Bella fikk lufte seg en siste gang i dag før hun fikk kvelds. Jeg har ryddet litt i huset siden i dag kommer familien hjem fra Kreta! De kommer sent på natta da så blir vel egentlig i måra tidlig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg