Syk hele tiden

Nå i det siste føler jeg at jeg har vært mye syk. Jeg pleide aldri å bli så mye syk før. Jeg har nok litt dårlig immunforsvar og da. Det er bare dumt at jeg får så mye fravær fra jobb når jeg er syk, jeg liker ikke å være vekke.

Jeg måtte jo spør på mandag om å gå 1 time før tiden. Jeg synst det er litt flaut men er man syk så er man syk er jo ikke så mye å gjør med det. Men jeg er ikke så flink til å gi beskjed med engang jeg kjenner at jeg ikke er i form men det er fordi at noen ganger går det over etter hvert og siden jeg er redd får at ingen skal tro på meg å at jeg føler meg dum når jeg sier jeg må gå hjem. Men samtidig er det jo viktig å holde seg hjemme pga smitte.

Når man er hjemme blir dagene veldig lange og det er ikke mye å gjør. Akkurat nå klare jeg nesten ikke gjør noe ting. Jeg ligger bare i senga eller på sofaen. Jeg har vont i hode, ryggen og litt i øra og halsen og kjenner meg veldig slakk.

 

Før pleide jeg bare bli syk som dette her 2 ganger i året kanskje men nå er det mer, jeg var som dette her sist måne og.

Men Samtidig er det jo alltid noen så har det mye verre enn meg her i verden, det er jo de som ligger på sykehus, de som lever i krig og de som sulter. Jeg kan ikke forestille meg hvor vont det må være.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg