Tilbake fra Polen

I går glømte jeg å blogge. Jeg, Jonas, mamma og pappa reiste til Etne å besøkte familie der, vi var invitert på grillmat. De hadde veldig fint hus og var veldig god mat og kjekt å se de igjen.

På slutten av kvelden rett før vi skulle reise hjem hadde Emma ringt mamma å sagt at Candy va død altså kanina mi. Jeg prøvde å holde inne tårene. Det hadde gått en liten stund så ringte Emma opp igjen og sa det var tull men hu trodde hun var død.

Da kjente jeg at tårene begynte å trille. Jeg klarte ikke å holde meg mer jeg var så redd og samtidig så glad får at hun ikke var død, jeg ble litt flau da jeg grein foran de andre men de skjønte det.

 

I dag sov jeg litt frempå og da jeg stod opp stelte jeg meg og gikk rett bort til huset jeg og Jamal bor i får å vaske å gjør alt klart siden Jamal skulle komme hjem fra Polen i dag.

Da jeg var ferdig med alt kjørte jeg ned til kaien får å hente han. Jeg såg feil på klokken så var der 30 min før jeg skulle. Da båten endelig kom og Jamal kom ut ble jeg så glad og gikk å klemte han det føltes så godt!

Vi gikk og handlet og kjøpte oss en reke bagett og milkshake til frokost.

Jeg har fått lov til å gå innom kattene til naboene mens de er på reis siden jeg skulle følge med at alt gikk bra med de. Jeg dro med meg mamma, Jonas og Anna inn der og vi ble alle veldig frista til å kjøpe oss en av kattungen. Mamma sendte melding til naboen om den ene hun katten var ledig så vi får se om det kanskje blir en ny katt i hus hos mamma og dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg