Vi har fått opp bassenget!

I dag ble jeg hjemme fra jobb siden jeg var fortsatt syk.Jeg låg på sofaen frem til 12 tiden. Da jeg kom meg opp lagde jeg meg frokost før jeg slappet litt av igjen og drakk mye vann får å bli litt i bedre form.

Da klokken var 3 måtte jeg kjøre får å hente Jamal på jobb og vente i bilen på at han skulle handle mat. Da vi kom hjem satt vi oss med familien og grillet pølser og burger.

Da vi var ferdig gikk Jamal med pappa og hjalp han med å snu høy. Mens jeg satt hjemme å ventet på at mamma skulle komme hjem igjen siden hun å Jonas var på tur.

Da de endelig kom tilbake begynte mamma og ta opp bassenget vårt, siden det skal være litt varmt å fint nå de neste dagene så da vil jeg bade.


Bassenget er ikke ferdig fylt opp enda så må fylle det mer i måra. I måra skal jeg på jobb igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg